FOLTYN.CZ   SPORTOVNÍ A GT VOZY   NABROUŠENÉ ŠKODOVKY   OSOBNOSTI   REPORTÁŽE, OHLASY   INZERCE   O SOBĚ   ODKAZY   E-MAIL


První testování Cordoby EVO 3 (9.3.2003)



Team SEAT SPORT Czech Republic se dočkal vytouženého nového vozu nedlouho před startem prvního letošního podniku velkého mistrovství a tak vymezil několik dní na testování. První test se odehrál na krátkém úseku polní asfaltované komunikace, který bývá součástí RZ Podivická při rally Böttcher. Znalci si jistě pamatují kritické místo 2 km před cílem, kde se odbočovalo vpravo před můstkem na tuto cestu. Úsek pro test měl pouze 1,6 km a asfalt byl značně zanesený prachem. Navíc na něj před začátkem zapršelo, takže se udělalo blátíčko.



Krátce po poledni byl krasavec na místě. Hned šel dolů z valníčku a zahříval se motor. Obuty byly již z domu intermedia. Válečné pomalování ještě bylo španělské, k polepům pro závody u nás teprve dojde.



Tak ještě pohled trochu zezadu a pak už se lítalo nahoru a dolu. Oficiální informaci o vozu bych nechal na tiskové informaci týmu. Snad jen to, že vůz je z poslední tovární řady, z roku 2000 a jel naposledy 1000 jezer v témže roce.



Zvenčí to auto vypadá skoro stejně jako EVO II, ale tím co umí, je úplně někde jinde. Přeji vám vidět, jak tohle dělo akceleruje. Emil konstatoval, že kdyby měl tento vůz v loňské sezóně, asi by vypadalo mistrovství jinak. Zvyknul si po třech průjezdech. Otáčení na ručku a plyn značně šetří čas a zpátečku.


Řazení sekvencí je černým "čaganem" vedle ruční brzdy, blíž k volantu.





Manažer pan Kouřil neměl moc práce, všechno fungovalo. Po pár jízdách bylo potřeba dotankovat trochu závodního Agipu.



Ještě zbývalo zaškolit spolujezdce v ovládání jeho nádobíčka. Testování jsem opuštěl v době, kdy se očekávala EVO II, aby si ji mohl poprvé osahat také druhý pilot Seat Sportu Jirka Volf.
Přeju posádce Triner - Latif skvělou sezónu a celému týmu úspěch.