2005


Několik klubových závodů na okruhu v Sosnové. Výsledky a fotografie nejsou k dispozici.

2006-2008


Žádná aktivita.

2009


Pro vůz vystaven sportovní průkaz do seriálu Berg-Trophy.

2. Liqui Moly Weekend of Champions 10. 10. 2009
Schopnosti a potenciál vozu pro "závodní kariéru" jsme se rozhodli prověřit v posledním volném závodě seriálu Berg Trophy. Vůz startoval ještě na starých tvrdých pneu Ventus K102 vpředu a Barum Bravuris OR58 vzadu a s dosluhujícím seriovým motorem.



Jezdec a šéfmechanik v jedné osobě, Pavel Vaverka, měl nelehký úkol. Neměl možnost testovat a učit se s vozem před závodem. V první treninkové jízdě se po kontaktu s vymezovací pneumatikou rozhodila geometrie a další jízdy pokračovaly s provizorním nastavením. Postupným sbíráním zkušeností, snižováním tlaku v pneu se časy na kolo zlepšily o 8 vteřin na konečných nejlepších 2:14,84.
Základní cíl, prověřit schopnosti vozu, byl splněn. Ukázaly se všechny slabiny, z nichž zatím největším hendikepem je slabý motor. Bylo jasné, že cesta k dobrému nářadí bude dlouhá.
Pavel Vaverka obsadil celkově 65. místo, ve třídě E2/C+1400 obsadil 4. místo z pěti startujících.





2010


Žádná aktivita.

2011


Sprint na 150 m Tuning Party Vyškov 23. 4. 2011
Sprint v místě bydliště jsme zvolili k vyzkoušení nového klecového rámu a některých úprav.



Na doražení jsme ponechali ještě staré pneu.
Vůz s Pavlem Vaverkou obsadil 11. místo ve třídě 2000 ccm časem 8,822 s.

Testování na okruhu v Brně květen a červenec

Během tří testovacích jízd se projevily postupné úpravy a přezutí na pneu Avon zlepšením času z 3:05,8 na 2:56,6 (Pavel Vaverka). Vůz si také osahal a jednu 25 minutovou jízdu absolvoval zájmce o starty v sezónách 2011-2012.

Carbonia Cup 4. závod SlovakiaRing 6. 7. 2011


První objemem kilometrů velké nasazení Kaipanu. V trenincích, kvalifikaci, závodě a následné volné jízdě najel Kai celkem 296 km na pneu Avon, stále ještě se starým seriovým motorem. Účast měla prověřit, zda vůz vůbec vydrží takovou zátěž. Proti KTM X-bow a lehčím, výkonějším, obratnějším Caterhamům na E poloslikách něměl Kaipan šanci. Za celý den se na předních pneu nedal změřit úbytek, na zadních ubylo cca 0,6 mm.



Ve třídě C1-2000 obsadil vůz 8. místo, nejlepší čas na kolo docílil Pavel Vaverka přímo v závodě - 3:00,1.

Carbonia Cup 2011
V seriálu 2011 obsadil Kaipan 47 Racing celkové 11. místo ve řídě C1-2000.

2012


Po celý rok probíhala zástavba nového motoru, nádrže paliva, sedaček a řada dalších revizí a úprav.

2013


Probíhalo testování zástavby nového motoru a dalších úprav. Po zadření motoru na Masarykově okruhu (viz sekci zde) šlo auto na špalky.

2014-20


Nic... staví se barák...

2021-2023


Postupné oživování s běžným motorem Sierra s osazením přípravou paliva a výfuky ze závodního motoru. Jde o to, celé to rozchodit a rozhýbat a vyzkoušet.