FOLTYN.CZ   SPORTOVNÍ A GT VOZY   NABROUŠENÉ ŠKODOVKY   OSOBNOSTI   REPORTÁŽE, OHLASY   INZERCE   O SOBĚ   ODKAZY   E-MAIL




Mlha, mokré vozovky, spadané listí - to k rally patří. Absence programů, informací, plánku trati alespoň na internetu - to už dnes k rally nepatří. Na této rallye show se odehrálo obojí. A pořadí: 1. Chvojka, 2. Trnovec, 3. Kostka - při své premiéře v rally, 4. Chovanec, 5. Barvík.


Skoro bych si tipnul, že Staňa Chovanec dojížděl obutí, které mu zbylo po sezóně. Měl co dělat, aby vůz držel na trati. Ztrátu po prvním kole chtěl hravě likvidovat, ale technické problémy (snad s poloosou) mu v tom zabránily.


Hned 2. vůz na RZ rozmetal dost nesmyslně umístěné pneumatiky na vjezdu k tribuně D (jistě to Milan Chvojka neudělal schválně). A tak mladí pořadatelé díky své hbitosti zachránili před zkutálením ze svahu alespoň menší válec ze tří pneu a mohli tu blbost postavit znovu - naštěstí už ne tak nebezpečně vysokou, těžkou a zavazející ve výhledu do zatáčky.


Petr Trnovec s Kárníkem hnali svého šestkového Lancera nenápadně, ale rychle. Předvedli velmi slušný výkon.


S dvojkolkou perfektně upaloval Mirek Březík. Jednak měl perfektní obutí - vůz seděl jako přibitý, jednak jel Mirek soustředěně a čistě.



Ve třídě N4 se mě nejvíc líbili Barvík se Stiksou. Využívali vlhké vozovky od sedající mlhy k tomu, aby předvedli, že i Lancer se dá vodit smykem. I když jej neudrželi po celou zatáčku, bylo to příjemné na koukání. Zde v serpentinách nad Žebětínem.




Stará Honda a nová Honda. Otázka, co je pěknější? Já bych dal ty kola z Civica na Integru a vzal si starší. S č. 9 Vrbecký s Ocelíkem, č.10 Tlusťák s Marešem.


A na závěr miláček všech fandů: BMW 2002 v rukách Suma. Skvělá kombinace, na vlhké trati přece jen trochu opatrněji, ale i přesto - ono i ten syrový temný zvuk Bavora...